Saturday, February 6, 2010

administor of D.M.C..



ndak da berita terbaru untuk d.m.c.. ndak da gerakan baru..masing2 sibuk dengan kuliah,asgment atau dota..ada jugak yg sibuk urus aturan baru..-fadzly lai- hoho..

blog d.m.c ni sebenarnya dicadangkan oleh saudara rafli..yup memang satu idea yang baik..tapi masalahnya dia jarang mau update binatang ni..so aku tawarkan diri untuk update benda ni..lagipun aku ada blog sendiri jugak.. untuk pengetahuan semua..blog or d.m.c bukan ditubuhkan untuk menunjukkan yang kami ni hebat atau kami ni kuat..tapi just nak buktikamn semangat setia kawan antara member2 yang baru ja rapat..masa tahun satu aku ndak kenal sapa syafik,adly n amzah..tapi start sem lepas aku tinggal kat ip..baru aku kenal dorg..

actually maksud d.m.c tu adalah detroit metal city..adaptasi dari movie jepun..yang aku tau d.m.c ni adalah sebuah band metal yang diketuai oleh krauser..malas mau cerita panjang2..tengok sendiri la..

ahli2 d.mc- amzah,adly,rafli,geofry,saleem,iszuan,syafik,fendi,fadzly aku sendiri-ompek(darwis)- maksudnya baru ada 10 orang..kadang2 mizi ada join jugak..

ndak sempat tangkap gambar semua tadi..nanti la len kali.. fuck off..

1 comment: