Monday, February 22, 2010

syafiq cronicksss...!!


cerita pasal ganas..ini kali lah..!!! kalo ada gaduh2 atau mau makan gado2 ka..aku rasa dia ni patut diletakkan dibarisan paling belakang..biar badan2 kecil macam aku n amzah yang duluan merasa..hehehe...

kalo ikut saiz badan,dia la yang paling besar dalam D.M.C.. maklumlah budak sains sukan..kalo ada member2nya yang begaduh..slalunya dia yang dipanggil..ndak tau la kenapa..mgkn orang segan dengan dia..macam kes baru2 ni..ada member panggil dia..tapi bukan mau gaduh..suruh tahan sak kalo jadi begaduh..tapi lain plak ceritanya..dia bukan halang tapi dia pulak yang p mengagak..so harap maklumlah..jangan try2 pancing2 darah c syafiq...nanti ada yang masuk klinik...hahahaha..

kalo ada masalah gaduh..jumpa syafiq..kalo ada masalah perempuan pun..jumpa dia jugak..hahahaha kalo suda keluar kitab2 lama...api pun boleh jadi air..itulah syafiq cronickss.. kalo pasal minum,aku pun tabik sama dia..orang lain semua suda teler tapi dia masih boleh lagi tahan..memang hebat lah.. sampai sini ja dulu..nanti ada masa mau masukkan gambar adly dengan amzah lg..

No comments:

Post a Comment